Moja terapia: wizualna podróż

„Nim rozpocząłem pracę nad komiksem Moja terapia, ale już po zarejestrowaniu opowieści Sławomira Gołaszewskiego, postanowiłem skonfrontować obraz, który wykreował mi się w głowie z rzeczywistością. Wybrałem się do miejsca, w którym jeszcze kilkanaście lat temu stał budynek Bezlekowego Oddziału Terapii Dziennej w Warszawie. Teren był ogrodzony i zarośnięty. Po budynku ostały się jedynie fundamenty…”. – Paweł Płóciennik

za: Komiks Gildia {więcej zdjęć po kliknięciu na zdjęcie, komiks można zamówić :tu:}

Dodaj komentarz

Filed under sygnały

Skomentuj

