Lupus Libri & Za Imperium, tom 1: Honor

Na blogu Lupus Libri prowadzonym przez Weronikę Kołodziej i Grzegorza Teszbira opublikowano dziś piękną prezentację zdjęciową komiksu Za Imperium #1: Honor {Merwan, Bastien Vivès}.

za imperium

A Grzegorz napisał kilka miłych słów o samym komiksie:

Za Imperium. Honor to pierwszy tom trylogii pisanej i rysowanej wspólnie przez Merwana oraz Bastien Vivès’a. Przyznam się, że historia wbrew moim obawom wkręciła mnie i czytało mi się ten komiks zadziwiająco dobrze. Przede wszystkim za sprawą grupy głównych bohaterów. Pod dowództwem kapitana Glorim’a Cortis’a, elitarny oddział żołnierzy rzymskich wyrusza z misją powierzoną przez samego Cesarza mającą na celu odkrycie nowych terenów poza granicami Imperium Rzymskiego. To właśnie ta „elitarna” grupka rzymskich śmiałków, nazwana w mojej głowie „bandą wesołków”, kupiła moją uwagę. Taka rzymska drużyna pierścienia wyruszająca po przygodę, która ma zmienić nie tylko ich życie, ale także losy całego Imperium ;)
Pierwszy tom to w zasadzie taka przystawka, przedsmak wielkiej przygody. Przyjemniej taką mam nadzieję, że kolejne tomy zaspokoją mój apatyt, który wyostrzył się po pierwszym albumie pt. Honor.

Polecamy całość pooglądać i przeczytać tu: klik! klik!

Picture_bookKomiks w bardzo atrakcyjnej cenie, bo za 24, 90 zł można kupić w sklepie Picture Book: zamów! zamów!

Dodaj komentarz

Filed under recenzje, sygnały

Skomentuj

