Mikołaj Tkacz: Komiksy na kalkach

Zapraszamy: Komiksy na kalkach, czyli wystawa Mikołaja Tkacza
która czynna będzie od 22.03.2013 do 06.04.2013 roku.
Miejsce: Galeria U, ul. Jedności Narodowej 93, Wrocław. Wernisaż: 22. 03. 2013 / godz. 19.00

tkacz
Zbiór prac pt.: Komiksy na kalkach to rysunki, które zrobiłem w środku 2012 roku, bardzo impulsywnie, bez namysłu. Na części z nich widać to szczególnie – prace, które pojawiły się w moim filmie Rysunki, które zrobiłem w manii. Były one prostym wyładowaniem energii w formie rysunków, krótkich historii.
Po tych kilkunastu pracach co jakiś czas siadałem, kiedy czułem, że mam za dużo energii, i rysowałem serie improwizowanych komiksów. Pojawiała się w nich masa niespodziewanych postaci, które musiały coś robić, co popychało historie do przodu. Po tym okresie, kiedy rysowałem „wyżywając się”, odłożyłem te prace do teczki. Wracałem do niej pokazując je znajomym i coraz bardziej odczuwałem specyficzną spójność tego zbioru, którego charakter można określić jako urywkowy/wielowątkowy.

Dodaj komentarz

Filed under Wystawa

Dodaj komentarz